Fredagslycka!

Tjena Tjena vilken dag. Började med att jag fick tag i samtliga skolor o arkiv nere i Linköping så nu är äntligen mina betyg på väg hem till mig! Sjukt lycklig över det, har massor med kurser jag vill söka, förutom Informatörprogrammet :) intervjun på McDonalds gick bra, jag är faktiskt nästan helt säker på att jag får jobbet. De skulle ringa nästa vecka iaf, så vi får se :) sen blev det stenhård träning med fokus på armar o rygg idag. På väg hem fastnade jag vid datorn på bibblan o sökte faktiskt till Way out West. Det lär vara bajssvårt att få jobb där men jag hoppas min erfarenhet ger mig förtur. Jag menar - Anthony and the Johnsons kommer! Oh god säger jag bara, måste måste se! Minns alla kvällar jag o Viktor lyssnar på Anthony Haggertys röst, på tiden det begav sig. Oförglömligt! Sen har jag ju fan aldrig varit i Göteborg. Så jag hoppas hoppas! :) nu blir det att börja på ännu en roman av Henning innan matchen börjar. Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: karro

härlig blogg! :)

2009-04-03 @ 18:11:05
URL: http://storp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0