Kan det bli helg nu?

Det blir så mycket kul framåt helgen att jag vill att den ska komma nu! Syrran hälsade imorse att hon hittat mina skinnhandskar från Jofama hemma hos sig :) jag som trodde de låg på Maxim o skräpade. O hon har biljetter till premiären av nya BK på torsdag, wie vad det ska bli kul! Hoppas jag hunnit få hem mina skor då - klackarna i taket! På fredag är det grillfest med massa sköna människor, ska bli kul att festa med Håkan igen - det var ett par år sen he he :) sen på lördag är det förstå Vm-matchen för Sveriges del o klart att jag o småbrorsorna ska heja då :) sen ska jag även hinna med en 'dejt' (?) med Björn under helgen.. ;) längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0