Och där kom den

Mm första avigsidan med singelskapet. Tack vare min gamle vän Oscar som tvingade mig hem till honom o tvingade mig att ligga o gosa hela natten så vaknade mitt närhetsbehov till liv. Jävla Oscar! ;) o tvunget bo 25 mil ifrån min säng! Nä fan, inget bra detta, men jag antar att det är en sån där svacka som går över? Typ som när det gått så lång tid sen man hade sex att man typ glömmer hur bra det är? Jag vette fan, har ingen aning om vad som är normalt - har aldrig varit singel så här länge (3 månader, vilket skämt). Tur att gymet finns så man får ut ångan ha ha! Var ute på en Snabbpromenad med Tove för en stund sen, vilket underbart väder! Det måste fan finnas feromoner i vårsolen! Aja om en timme blir det att springa till gymet o pusta. Ha det!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi bor i hop till uppsägningstiden på lägenheten gått ut. Roligare än att bo med päronen. haha.

Nio månader, det är en rätt länge. Några planer på att flytta hit igen?

Ja, det vore väldigt roligt!!

2009-04-02 @ 18:59:41
URL: http://elinmaria.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0