Regnig finaldag

Idag har det regnat o varit mulet hela dagen, så jag har stannat inne o läst böcker o druckit massa kaffe. Smet ifrån träningen idag, eftersom jag dels inte har nån som helst lust att gå ut o så måste mina ryggmuskler få vila. Imorrn bitti blir det dock träning o ett par längder i simhallen. Fick en inbjudan till Dennis på lördag. Han fyller 24 o ska ha en fetstor fest :) tyvärr är pappa sjuk så det blir ingen sthlm för min del i helgen - synd! Men det får vi ta igen framåt sommaren då Dennis kommer o hälsar på. Större festprisse än han får man leta efter! :) idag får vi se om det blir guld för Färjestad men jag kan nog ganska säkert säga att mycket lutar åt det. Eftersom jag inte dricker så blir det att chilla framför matchen hemma, men det lär bli livat på Karlstads gator ikväll! God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0