VM & studenter


Ikväll blir det sjukt spännande - vi möter USA och jag tror det kommer bli jädrans hårt.
Hoppas på en underhållande match iaf.

Mors åkte till Småland för nån timme sen med alla barn, så det blir jag och Timo här ikväll med hunden.
Kommer hem imorgon runt halv tio. Det första jag ska göra är att dra till gymet. Saknat!
Får fan en eländig och långsamt molande ångest när jag inte tränar.
Skönt att kickstarta och få in rutinerna igen.
Så: imorrn är det fest, fredag bakis antagligen, helgen F-stad. Sen på måndag har jag möte med AF och sen tandläkaren (längtar verkligen inte efter den...)
Den 12 startar Arbetsgarantin och sen har jag väl några veckor av relativt lugn innan festivalsommaren äntligen kommer igång! ♥
Först ut blir Peace & Love som till och med Max (lillebror på 17 ½år) ska med på. Dessutom Danny och Robban. Kommer bli grymt!

Kvällen imorgon ska bli grymt kul. Hoppas på många nya bekantskaper!
Och min outfit kommer vara fab! =)

Denna visit hann jag med mycket men ändå väldigt lite.
Anne står först på listan, sen måste jag träffa Jacky, Oscar och Björn nästa gång jag hälsar på.

Nu blir det lite fix och trix. Ha en skön kväll allihopa!



En sån här (bland många andra) ska jag på imorgon, studentfest =)

Kommentarer
Postat av: Jaycee

Jag är väl näst på din lista... Du anar inte hur mkt jag saknar dig =( //Jacky, Tvåan!!

2009-05-13 @ 21:13:42
URL: http://jay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0