Trakktor & Aestetic Perfection


Träffade sångaren på puben i K-skoga i fredags, jävlar vilken synthare, men hans band var riktigt bra.
Aestetic Perfection upptäckte jag på Arvika : grymt bra!

Var hos Chrille i fredags, ha ha jag och grabben hade väl hunnit vara hemma några timmar, sen tillbaka till Karlskoga - var typ spontantripp och vi´hade en kvart på oss att springa till bussen. Men det var mysigt!

Sen har helgen varit en jävla massa film och gos och morning. Gött!
Till veckan jobbar jag kväll, ska bli riktigt nice och förhoppningsvis hinner jag med riktigt mycket admin då det brukar vara lugnt.  

Ja hoppas allt är bra´med nära och kära!
Nu blir det frukost med E och sen hem och tvätta.

GÖTT MOS allesammans!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0