Att bo i ett höghus


Varje natt, ungefär runt tolv, ett-tiden på natten - när i princip alla i huset gått och lagt sig eller åtminstone är tysta - då sätts det igång.
Jag talar om de grannar jag har ovanför mig.
Och de har sex.
Väldigt högljutt!

Värst var en natt för ett tag sedan då det varit fest i typ hela huset. När kl var typ fyra på natten började de, och fy fan vad det lät. De slängde grejer och skrek och höll på. Det värsta var att jag hörde allt. Allltså allt. Minsta lilla smaskljud ha ha!

Eftersom ens eget sexliv är icke-existerande så blir det fan inte bättre av att höra detta par hålla på. Tvärtom.
Mar är väl fan ingen fluktare..

Idag blir det i alla fall IKEA med VirrePirre.
De kanske har öronproppar där...?

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0