Cold from hell

Jag är dunder förkyld, går runt här o nyser o blöder näsblod... Det får bli the o kycklingsoppa för att kurera idag :) helgen var riktigt rolig. Ost o vin hemma hos Tove, med oscar o pontus, roliga grabbs! Det kom fler folk o vi spelade massa spel innan susanna o jag instämde på att vi absolut måste ut o svira lite :) jag fick in susanna, annasara o martin o blev bjuden på öl som tack he he! Jävligt kul, jag sprang runt o minglade som vanligt, hittade dock inte Victor... Nästa gång kanske! Sen slog fylleidiotin in o jag gick hem med nån jag absolut inte borde gått hem med. Usch vilken ångest för jävla misstag man gör. men, det är glömt o gått vidare nu, bara att skaka av sig. O dessutom, fyllesex är verkligen värdelöst. Nu ska jag sätta på en film, dricka mitt the o försöka att komma över faktumet att jag somnade ifrån oscarsgalan igår :) förresten, helena o micke kom förbi o lämnade verktyg o stolar igår - min lya är riktigt mysig nu! :) puss på er!

Kommentarer
Postat av: Leonora

Godmorgon :)

allt väl?

2009-02-23 @ 11:58:29
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)

2009-02-23 @ 11:59:36
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0