Minnen...


Sitter på Bibblan vid datorn och har kollat upp en massa tjafs.
Blev även en tur genom gamla bilder. Huset, Stockholm, röda rummet i M-slätt. Vilka minnen...
Har tänkt en hel del på en viss person, och många bitar faller på plats märker jag.
Skickade även ett obesvarat sms, men jag hoppas på ett möte i framtiden. För att få avslut om inget annat.
På ett sätt är det bra att jag befinner mig i Karlstad, kanske var det meningen att jag skulle flytta hit för att komma bort från vissa saker och personer i Linköping. Allt har en mening som de säger.. 
Jag och Virre satt och pratade mycket om det här igår när vi fikade i Mitt i City. Känns skönt att äntligen få ord och rätsida på allt som funnits i huvudet under lång tid. Men jag blir fortfarande knäsvag av V, och det är lite enerverande.. Det räcker med att titta på bilderna. Men det kommer väl alltid att vara så.
Tanken på att återvända till Linköping började under helgen som var att forma sig. Det känns skönt att känna att det inte skulle vara av svaghet utan snarare av saknad som jag återvänder. OM jag återvänder. Det finns människor där som verkligen vill ha mig tillbaka och det är ju alltid kul för egot ;)

Just ja, jag fick åka taxi från Örebro i söndags, för att Sjs tåg som vanligt var försenade. Gött med privatchaufför ända hem. Notan slutade på över 2000 kr för Sj. He he suckers.

Finns mycket att berätta och säga. Men det orkar jag inte nu.
Ha det gött alla värmlänningar (och östgötar)! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0