Camp him or she?



Tycker det är lite märkligt vad som händer med alla vänner i en break-up.
Nu påstår jag inte att detta är vad som händer med någon jag känner, de kan vara upptagna eller dylikt och vi hörs inte så ofta i alla fall.

Men det verkar ändå som att bara för att jag inte längre är Marcus flickvän ska jag gå runt och oroa mig för att bli en no-body helt plötsligt - fast att jag känt riktigt goa människor här i ett halvår nu. Jag hoppas verkligen att de kan se mig för Jackie och ingenting annat och inte sluta vara vän bara för att jag är singel numera.
Som jag får poängtera igen - så kommer jag och Marcus alltid vara bra vänner, så att "välja sida" finns inte i dett fall.

Tack i alla fall Nettan, för dina fina ord =) Och grattis till kärleken. Den enas fall är den andres lycka he he.
Lätt att det blir utekväll någon gång =)


Och du min lille virrpanna. Tack för att du finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0