Cheezy Thuesday

Sprang precis ner till kiosktanten o köpte lite ostbågar, konstigt vad man blir sugen på när man bor själv, men jag har tappat nästan tio kg på de senare veckorna, så vad som helst duger! Fick 2 cd singlar av henne, vet inte om hon ger det till alla eller om hon ville tacka mig för att jag hjälpte henne med ett brev häromdagen.. hoppas på det sistnämnda iaf, Karma - I'm back! ;) Trivs sjukt bra här. Grannens rökelse stinker ut i hela trapphuset (gissa varför) men när mina möbler kommer så lär jag springa som en skållad råtta o låna verktyg, så jag bryr mig inte.. Nu när man inte har internet hemma tackar jag gud för min mobil :) Ni får inte tro att jag glömmer bort er! so long friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0