Jag smälter ...

Min bror är ju helt enkelt bara underbar. Tack Pimo-san ;) Längtar till helgen!! Full rulle hela dagen, som avslutades riktigt mysigt på Cafeet inne i Mitt i City. Både jag och Virre tyckte att det var dags att återuppta vår 3åriga fikatradition, med eller utan Linds! Varit en sådan där Ex-dag som mån minns så väl från Linköping.. Först en morgontrött Marcus med busmössa i högsta hugg (ja jag måste få mobbas lite) sen andra brorsan som skicka ett panik-sms "STERNELING SITTER BREDVID MIG PÅ BUSSEN". Herregud, stackars människa.. På tal om annat, Helena ringde nyss från Kicki, hon hade en 28 tums TV som jag får köpa :D Woho vad gött! Tillbaka till Mankell nu, gud jag kommer sova gott inatt! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0