Kalla Fötter




... fick jag hem idag på posten. Del 1 & 2 av säsong 1.
oj oj, vilken nostalgi!
När jag och Viktor var ihop i början, tittade vi alltid på Kalla Fötter. Vi missade aldrig ett avsnitt, hemma i min fina lägnhet i Tannefors. Det var några år sedan, så det var riktigt gött att få se igen =)

Idag skrev Marcus på kontrakt på en tvåa i viken. Kul för han! Nu har allting löst sig för båda. Så han flyttar nog ut i helgen.

Jag ska passa på att åka till Linköping då. Min bror fyller 20 och jag behöver verkligen komma bort från allt.
Längtar verkligen. Ska bli skönt att få vila både psyket och alla tankar och känslor..


Lillebror Wictor nyss uppkommen ur badet he he...

Sen på måndag kommer jag ha en tom lägenhet, förhoppningsvis en kassa så att jag kan köpa nya möbler och ja helt enkelt ett helt nytt liv.

Nu bad, see you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0