Kvar i Karlstad



Jag har beslutat att bo kvar i Karlstad för er som undrar.
Ja, det har jag ju tänkt hela tiden.
Tanken på att återvända till Linköping finns liksom inte. Jag lämnade det livet och den staden för ett halvår sedan och jag tänker inte fly tillbaka.

Jag kommer att ta över den lilla etta som vi bott i, så flyttar Marcus till annat när han hittat en lägenhet.
Han har ändå velat flytta på sig ett tag och han erbjöd mig lyan, och den trivs jag i. Den har ju varit mitt hem och den är billig och bra planlösning osv.

Vi har bestämt oss för att vara vänner, och även om vi fortfarande älskar varandra så vet jag att det kommer funka jättebra.
Vi kommer umgås, gå på fester, kolla på film osv osv precis som vilka polare som helst. Så att alla som känner oss vet hur läget ligger.
Det känns trots allt bra att vi fortfarande kommer ha varandra i vårt liv. Vi ser bara möjligheter i detta.

Ha det bra & njut av ledigheten imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0