Murphys ständiga lag



Ja, suck.

I torsdags blev jag bestulen på min 1 månad gamla Samsung Omnia, inne på Glada Ankan. Tydligen hade Danny messat med mig och fått konstiga svar tillbaka (alltså de som snott den). Detta var vid halv ett på natten. Spärrat och polisanmält och yadayada. Men jag blir så jävla förbannad. Jag hade hela mitt liv i den där mobilen. Alla bilder. Alla nummer. Finns verkligen inte ord på hur sur jag är över att folk fanimej inte kan låta andras grejer vara ifred!
På måndag ska jag prata med 3 och mitt försäkringsbolag, och se till att jag får en ny mobil snabbast kvickt!

Idag är jag bakis som en jävla gnu. Vi var på Platens igår, och redan igår var jag bakis sen i torsdags. Herregud.. Träffade ett par bekantskaper he he! Skulle vart på fest ikväll, jag och Timo hos grabbarna, men fan vi orkar inte idag. Så kvällen ska spenderas framför TVn med massa filmer och sips =)

... försöka glömma det faktum att jag inte ens äger en väckarklocka och hur ska jag komma upp till jobbet på måndag? Och alla nummer.... uuuhhuu, som sagt försöka glömma.

Sup er redlösa ikväll - men använd kondom ;)
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0