Att vara bakis på midsommar



Uhhh, jag mår inget vidare.
Det är så sällan man dricker så att när man väl gör det, så känns det också. 
Tappade bort räkningen på hur många öl som slank ner igår... Men trevligt var det!

Robban ringde och var på storfest i Leksand, damn att jag alltid missar honom när han är glad-full.
Han sörjde över att jag inte hann komma och hälsa på honom i F-stad under veckan som gått, men jag fick inte riktigt någon anledning... Misstänker att grabben ser mig som en kompis med fördelar?

Kollade även läget med Emil och skickade en midsommarhälsning från mig och alla barnen (ba14), det var väl bättre nu men jag tror han blev glad iaf. Sen muntrade jag upp både Christoffer (fått en egen Karlskoga-guide-gött!) och David.

Nä nu ska jag se om jag kan slagga en stund och slippa denna bakis-skakisen.

Puss o kram på alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0