Det är en fråga om tid förstår du



En skön helg har jag njutit av. Skitdåligt väder har det varit, med dagen som undantag.
Igår var det filmkväll deluxe, började med Marie Antoinette - sen blev det The Shining (skräckfilm? eeeehh ok.) och sist Schindlers list. Blödig som jag är satt jag och grinade i typ 3 timmar till den filmen. Men det kan ju vara bra att rensa tårkanalerna ? =)

Idag är det massa papper och ärenden som ska fixas och grejer att kollas upp.
Tågbiljetter ska hämtas ut, och jag ska hinna träna och sedan plugga TS TSPN... Satans prefix, Skanovas samhällsingång och FA-mätningar. Cert på Supporten imorgon så det måste sitta. Men jag skulle nog tro att det mesta har fastnat.
Hur i H-vete jag ska hinna allt tills jag drar på torsdag - ja det vet jag inte.
Men huvudsaken är iaf att SNART ÄR DET MIDSOMMAR!! =D

Och på torsdag kl 08.00 går jag live. Hell! Börjar bli en aaaning nervös.

Heh, och det var ju himla skoj att Emil och jag är grannar (utbildaren, en riktig Karlstadinföding, typ bara han och jag som bor i K-stad). Kul också att grabben är 83a, och säker gammal skolis med vissa pers. Distans säger jag bara - d i s t a n s.

Nä nu ska jag återgå till det väsentliga.
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0