Ännu en söndag...



Oscar skjutsade hem mig vid halv fyra idag, vi gick och lade oss vid typ sju och sov verkligen hela dagen. Ännu en dag med mild bakfylla, fast denna gång med lite trevligare minnen!

Imorgon åker jag hem till K-stad igen. Trist på ett sätt, samtidigt som det ska bli skönt att få komma igång med träningen och rutinerna igen. Och förhoppningsvis med ett jobb på G. Efter den här helgen blir det månag vita veckor framöver för min del!

Träffade sjukt mycket roligt folk igår. Daniel bland annat som bara kom gående på stan med en cykel och en vän, och det var lite kul att jag råkade stöta på honom bara sådär eftersom det var den enda kvällen han var i stan =) Träffade även Teddy och hans nya flicka, vet inte riktigt vad jag ska tycka om henne... En annars alltid så charmig Teddy hunsade runt henne som en vilsen hund.. Men så länge han är lycklig är jag nöjd. Fick även en chat med gamle Niklas, men han påstod att jag mer eller mindre varit hans livs kärlek och ville få med mig hem, medan jag knappt räknar honom som ett ex ens... Ja det var roligt iaf.
Sen det märkligaste... Jag och Oscar sprang in på Five Tastes för att låna toan. När jag står utanför och väntar på Oscar ser jag en kille jag bara känner igen. Det visade sig vara Erik - min gamla klasskompis från mellanstadiet i Norrland! =) Sjukt wierd att träffas just där just nu så länge senare. Sjukt kul! =)
Hade varit kul att träffa Björn inne på Harrys (och Ryssen som var där) men efter att ha stått i kö i nära nog 2 timmar gav vi upp. Men vi får väl se om vi kanske ses mer i framtiden he he!

Ja och fredagen tänker jag inte ens gå in på. Däckade nämligen i en polares soffa! =) Var inte riktigt meningen att jag skulle dricka nått överhuvudtaget den kvällen, men livet är bra roligt ibland!
En rolig helg med mycket av den bortglömde Linköpingscharmen och en liten promenad down memorial lane.. Men även det goda kan det bli för mycket av.

Så nu blir det att komma hem igen och vara nyttig och duktig och fram för allt lugn igen. Ska bli kul att få träffa Robban lite mer, ha ha om han överlevde gårdagens fest som han hamnade på vill säga ;)

Ha det super alla boys and girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0