Festive Summer!

Idag är jag väääldans glad!
Ulla från Rockparty kommer ringa under kvällen eller imorgon ang. entrévärd på Hultsfred. Och brorsan, min ständige vapendragare, min festivalminiatyr, aka Jultomten ska med ! Han har aldrig varit på Hultan och årets line-up är helt grym.
Tjänsten innebär precis som på P&L 3 timmars jobb per dag, och det ska bli sjukt kul att jobba ihop. Förra året åkte jag med hela Camp HIV som inte jobbade, och jag fick gå upp kl 06 på morgonen när man precis lagt sig 45 min tidigare på årets vinfylla - inget kul... Vi ska nog fan lyckas etablera ett Camp Retard även på de småländska slätterna i Hultsfred ;)

Nu väntar vi bara på att funk-funktionen ska öppna på P&Ls hemsida så jag kan reggas. Dessa bilder kommer från Fias album från P&L -08. Enjoy och tänk på sommaren... Mmmm!


Kan man må bättre än såhär?


Japp, Camp Retard - det syns väl ? he he


Såhär ser man ut när Fia är klar med sin make-over =) (sliten & full under ytan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0