Fett nice! =)



Kom precis från Nautlius, där Theresia varit min PT idag och gjort upp ett träningsschema (vilken jag nog kommer överdosera). Är stolt innehavare av ett årskort där (eller ja, imorgon) och då ingår ju simning på badhuset också. Jag och Virre simmade ju i fredags och det är en så sjukt bra allsidig träning av hela kroppen, plus lätt och skonsamt att komma upp i rätt puls osv. De har jättemånga jättebra maskiner på Nautilus och jag kände direkt att det var kärlek vid första ögonskastet he he. Jag är sjukt noga med gym, slänger man ut flera tusen på träning så ska man ju trivas också.
Jag är nöjd och glad =)

Idag, om typ nån timme ska jag träffa Virre som ska hem till mig och inspektera lyan och dricka kaffe.
Måste även kolla upp hockeyn, när fan spelar LHC i 9an eller 5an? Jag och Robban snackade om att se en match på typ Pitchers eller så, men om det ska vara så att alla kvartar sänds på Canal+ får jag åka till Filipstad och kolla på LHCs matcher. Fast ... Ishockey med öl och ca 20 grabbar? he he... kanske inte helt fel! ;)
Jaaa, det blir nog bra. Känner mig lagom mör efter dagens pass. Ska blir riktigt gött att få slappa i soffan framför kvällens match =) 

Ha det super!  
Ps. fortfarande helt tobaksfri. Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0