God morgon?

Kaffet puttrar, lyssnar på musik, ligger i sängen... Men fan vad låg jag är idag. Låg på ett riktigt märkligt sätt som jag inte ens själv fattar riktigt. Pratade nämligen med Viktor inatt. Vad jag förstod det som så har han hittat en tjej som det funkar jättebra med. Så bra att han inte vill ha med mig att göra. Grabben tror väl att jag är kär i honom. Jag blir glad att han kan funka med en tjej o vara lycklig. Det enda som är bittert är att jag själv inte lyckas träffa nån att bli lycklig med... Killar bara sviker, så det är bättre att skita i dem. Men ändå, det svider en aning. Men men, det är inte värre än att nån glömmer det :) det är faktiskt det enda jag saknar med en relation - den där trygga trösten man får när det händer saker man blir ledsen över. Nä! Nu ska jag dricka kaffe o planera dagen :) hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0