Hockeykväll

Mutter o stön! Jag lovade Bjarne att hålla på Färjestad ikväll, eftersom jag inte bryr mig det minsta om Brynäs. Men fan! Satt in i det sista o hoppades att Färjestad skulle åka på fetdäng! De är så sjukt ego, skulle må bra att lite rejält smörj. Men men, nästa gång kanske he he. Helt underbart att EMslutspelet är här igen, eller hur?! Vilken känsla, adrenalinet flödar o man bara känner att man lever ha ha! Väntar bara på resultatet från Linköping - Skellefteå. I ändra period stod det 2-2... Imorrn blir det att gå upp i arla morgonstund, jag o Virre ska iväg på äventyr på Ikea o sen till simhallen o träna o bada :) ska bli kul! Så nu blir det ett bad o sen mys! - matchen pågår, Skellefteå leder med 1 mål. Ah! Vi måste vinna! - ja, god natt på er allihop he he ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0