Lugn lördag

Dagen har varit lugn o skön med sovmorgon o diverse uträttade ärenden o hockeytittande. Virre är på kryssning, Tove gosar med sin grabb o Robban är chaufför ikväll. Kan inte påstå att jag är sugen på alkohol denna helg.. I onsdags efter matchen drog jag o Robban på Harrys nattklubb o dansade o festade. Kommer knappt ihåg nånting från att vi började gå hemåt. Sen var jag bakis i drygt 2 dagar! ;) imorrn blir lugn oxå med tvätt o träning. Sen på måndag smäller det! Avgörande match till semin mellan linköping o skellefteå, helvete vad det kommer bli pirrigt att kolla på! Då lär jag behöva en stadig bärs! ;) nu ska jag tillbaka till min utsökta thriller innan det blir bad o sen Underbara Jamie Oliver :) puss på er! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0