Mikko, min prins!

Sitter o tittar på hv71 som just nu leder med 3 mål över timrå. Kul att Liv fortfarande är på G - fy fan vad jag hatade honom förra året när Lhc blev snuvade på guldet! Men han är faktiskt riktigt bra. Men det jag njuter mest av är att titta på Mikko Louma - finnen är galen men ack så snygg o definitivt en gentleman. Tro mig, jag vet ;) sänder mina tankar till Virre som sitter på Score med Bjarne. Det går visst inte lika bra för Fbk idag (he he. Hoppas fortfarande de får däng) lär ju iaf bli vinst för Hv idag, precis som jag hoppas på. Vi behöver lite mer liv i luckan o lag som kan utmana toppnoterade lagen. Tove är i Göteborg i helgen, Virre ska på Metallica imorrn o Robban är i Mora - tur att man laddat upp ordentligt med film ikväll o inte direkt har sug efter alkohol :) Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0