På väg

Hem. Veckan som gått har nog varit den värsta i hela mitt liv. Men en särledes vacker inledning i måndags när LHC åkte ur slutspelet. Med undantag för en riktigt god kopp te hemma hos Tove så finns det nog fan ingenting som kan mäta sig med dessa dagar. Min lycka var därför gjord när mammie tyckte att det var dags för Jackie att komma hem o umgås med likasinnade o fixade en biljett till mig nu under eftermiddagen. Pimo, min klippa kommer o hämtar mig. Sen ser jag fram emot en smörgås, lite vin o för ovanlighetens skull en cigarett. Skulle egentligen varit hos Robban i filipstad o haft filmkväll, men jag mår inte tillräckligt bra för sånt umgänge. Synd dock, men det kommer fler tillfällen! Nä karlstad står mig upp i halsen. Det blir en vecka eller mer i mitt hjärtas stad med de allra närmaste. Underbart.

Kommentarer
Postat av: PIJAH

Mysigt!!

2009-03-20 @ 20:29:50
URL: http://pijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0