Seg!


Suttit och kollat på film på tv1000, dricker kaffe. Det är en aning mulet ute men varmt.
Känner en dov men lätt ångest efter helgen... Kom hem kl 13 på dagen igår, då hade jag allts groggat i över tolv timmar... En aning yr och fortfarande jäkligt full när jag kom hem och skulle äta frukost.
Men som vanligt ska jag ringa och snacka skit på fyllan. Stackars Robban! Får väl se om jag hör ifrån honom igen he he.

Som vanligt när man är här funderar man mycket på Karlstad osv.. Men det ska nog bli bra. Det är ju vår snart, det gäller att se ljust på saker och ting.
Fördelen med att vara här nu är att jag lättare kan få tag i alla mina betyg, så att den biten är klar sen.

Annars känns det bara bra. Har väl kommit in i en sådan där liten "det-var-länge-sen-jag-gosade-börjar-bli-lite-kramsugen-snart"-svacka. Men jag älskar fortfarande att vara singel. =) Och det var tur att vi inte gick ut i lördags. Vem vet vad som kan hända då... huga.

Nu ska jag gå och göra nått vettigt. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0