Damn! Jag tror jag är botad


Ha! Sjukt förvånad.
Men jag tror jag är botad! *halleluja*
Pratar om ex-sjukan. Jag menar h e r r e g u d. Vad fan tänkte jag med??

Suttit och stekt som en hare på balkongen idag, satan det tog bara ett par minuter för solen att ta.
Hoppas på lika fint väder imorgon så att jag kan lägga mig på gräset utanför och steka helfigur så att säga.

Är sjukt pigg och alert, underbart strålande väder och glad i hågen som en nyfödd miljonär. Ha ha, nja kanske inte så extremt. Men ändå.
Börjar bli dags att styra kosan hemåt igen känner jag. Längtar efter det östgötska vädret, mina vänner, min goa familj - grillkvällar och nyklippt gräs och Max sjuka humor =) Men jag ska hålla ut lite till faktiskt.
Timo kommer förhoppningsvis hit och firar nationaldagshelgen med mig, så det blir inte förrän närmare midsommar det blir Linköping.

Strax blir det gymet, som vanligt. Sen ska jag promenera hem med Beyoncés Halo i lurarna.
Ikväll blir det en öl eller två och att måla sista hyllan, och en ljummen kvällspromenad. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0