En alkoholists bekännelser


Fy fan.
Robban kom förbi i fredags. Vi skulle kolla på film.
Bara det att han hade med sig öl och jag hade redan druckit vin innan.
Någonstans på vägen föll minnet bort, och jag minns inte ett jäkla dyft av den kvällen.
Det sistra jag minns är att vi sätter oss i en taxi ner till stan och att jag vinglar runt där i höga klackar, men att vi inte kom in nånstans för klockan var för mycket (typ kvart i två?).

Och nu har jag varit bakis i 2 dagar. Seriöst - i TVÅ dagar.
Igår orkade jag fan knappt med att hålla mig vid liv.
Idag går det lite bättre, men fy fan vad dåligt jag mår.
Var tvungen att lämna tillbaka filmer på Nöjesbutiken och kopiera lite betyg till intervjun imorgon.
Hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon.. Ska definitivt förbi Apoteket och köpa på mig Ipren.

Stackars Robban.
Grabben åker från Filipstad typ kl tolv på natten och kommer hem till ett galet fyllo. Jisses.
Fick äntligen se Låt den rätta komma in iallafall. Den var bra. =)

Nä, hej svejs på er alla.
Nu är det fan rehab som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0