En riktigt grå dag för ex-spaning


Fans fans fan.
Varför plågar man sig själv med att kika på bilder - där man med 80 % säkerhet vet att ens ex kommer vara med på bild?
Och det känns i kroppen som en jävla elchock när denne väl dyker upp?
Och man dessutom får en alldeles ypperligt fin bild på dennes nyförvärv?

ÖÖÖRRRKKK!!!

Ska strax gå till gymmet. Måste få ut ut ut skiten.
Tack Gud att nyaste exet har en friend-lock på Facebook. Tänkte nämligen att "vad fan nu när jag ändå är igång kan jag ju lika gärna få en ja-men-titta-jag-hade-rätt-han-har-ny-han-också-och-så-snabbt-glömde-han-mig"-chock när jag ändå höll på.
Ska man hålla på såhär (ja jag får mina ryck ibland) kan man lika gärna ta alla på en gång och bli så låg att man bor nere i skosulorna - så att man kan vältra sig i din egna misär en stund och sedan må jävla mycket bättre och tycka att man är on top of the world.
Nä det här var riktigt obehagligt.

Tack fan att jag flyttade 25 mil ifrån slajmet.
Ikväll blir det jag, en film och ett glas riktigt gott vin.

Shoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0