Ett jobb på Pentagon ?



... man kan ju nästan undra.

Kom precis hem till Karlstad från Karlskoga där jag tillbringat hela dagen, hittills.
Först blev det intervju, och det var mycket noga med kopior på alla betyg och intyg.
Då jag har MVG i det mesta som gäller i detta jobb så var det ju lugnt.
Efter det fick jag lov att "ta en promenad".

När jag så kom tillbaka fick jag sitta i ett rum framför en dator och göra ett test - typ samma upplägg som högskoleprovet fast detta tog ca en halvtimme bara, och var ju självklart inte lika svårt.
Men man vet ju att de räknar hur lång tid det tar för en att göra varje uppgift, och om man får rätt på den.
Jag lyckades missa ett ljudklipp och man kunde inte backa så den delen fick jag gissa på..
Efter ett tag iaf kom en kille och "rättade" provet och jag fick tydligen väldigt bra resultat.
Detta gjorde att jag då "gått vidare" till att på onsdag åka till TeleQ för information och ytterligare en intervju.
S e n får jag veta om jag får jobbet.

Jag menar, handlar det om rikets säkerhet eller vad? Mammie tyckte det var likte väl överdrivet.
Jobbet börjar i alla fall 1 juni vilket är nästa måndag, så om man får jobbet så går det ju visserligen fort.
Men jag hörde en liten fågel viska att det bara fanns en plats kvar. Så jag håller inte andan direkt.
Vi får se vi får se...

Jag är bajshungrig, så nu blir det att låna ett par dvds o böcker härifrån, sen bums hem och äta grillat.
Har lovat mig själv att ta itu med alla mina miljoner papper idag också. S u c k.
Ikväll blir det ett tufft pass på gymmet, och ännu senare The Village.

En alldeles förträfflig måndag med andra ord.
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0