Jag har fått jobb



Jaa, jobbet på kundtjänst i Karlskoga är mitt.
Så på måndag börjar en 4 veckors utbildning. Det är kul, jag är glad.

Men jag sörjer alla festivaler jag inte kommer kunna åka på i sommar. Peace & Love. Hultsfred. Jä*la skit.
Och tanken på att sommaren 2009 kommer spenderas inomhus, framför en dator och fram och tillbaka på en buss.
Just ja, på att jag idag måste punga ut en dryg tusenlapp på ett busskort för att ens kunna ta mig till jobbet.
Och vänja mig vid att gå upp kl 04.30 de dagar jag börjar kl 8.

Men vad fan. Äntligen ett jobb. Ett riktigt jobb, ett roligt jobb. Kunde lugnt och tillfredställande avboka städ-intervjun jag skulle varit på idag. Kul.

Nu ska jag strax gå till gymmet.
En annan grej - helt fucked up. Seriöst fucked up.
Inatt drömde jag iaf riktigt mysiga drömmar =)

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Limeblossom

Grattis :-)

Kan hända att vi ses på bussen då :-)

2009-06-02 @ 00:11:05
URL: http://limeblossom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0