Målarfingrar & ivägsända mejl



Fy fan vad jag är bra!
Jag har precis skickat iväg en massa arbetsansökningar. Känns duktigt och bra =)
Fick ju i tisdags en ny handläggare på AF.
Det var FEL KEMI direkt. Gillade henne inte. Mina gamla handläggare Inger var underbar - men nope, nu ska jag ha ragatan från Jobbsökar-helvetet. 
Men hon hade faktiskt rätt i mycket av det hon sa och hon gav mig en jäkla massa nya och bra tips. det behövdes för att väcka mig ur arbetslöshets-slummern. Nu är jag på G igen. Och nu ska jag fan få jobb. 

Och hemma målas det för fullt! Har hållt på i 2 dagar nu och är inte riktigt klar än. 
Men ändå - för 60 kr har jag fått 3 helt nya stola, 2 hyllor och en skohylla =) Och inom en månad roströda väggar =D
Kommer bli så sjuuukt snyggt.

Var innan iväg och solade på Solstudion, eller vad fan den heter. Blev nästan 10 minuter. Men fuck vilka high-tech soliarier! Har faktiskt aldrig varit å ett sådant top of the art-ställe... Inte undra på priserna...
På vägen dit gick jag förbi en viss parkeringsvakt... Damn vad jobbigt.
Men snart 5 månadersjubleum - för mig själv alltså. Borde ju ta udden av de där jobbiga elchock-genom-kroppen-känslorna.

Ja ja whatever. Nu ska jag strax gå och gymma. Har ökat både vikter och cardio - så det är riktigt utmattande, men skönt.
Tjolaho mates!

Och Jacky - Jag saknar dig med! Nästa gång jag kommer får det bli du & jag och ett par pilsner =)



B
jussar på en skön festivalbild, utanför Systembolaget på Peace & Love =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0