Com hem-reklamen och kassa Telia-LAN


Jag säger bara : Ha ha ha ha!
Ni vet dom där två tjockistanterna, they crack me up!
(trots att CH suger i alla andra fall)

Och Telia. Suck. De ska dra fiber här i huset och höja hyran.
Inte för att jag någonsin skulle nappa på det!
Dessutom måste jag rensa min garderob och flytta säng, fåtölj, bord, hylla, TV och Tv-bänk samt en massa annat tjafs för att tekniker ska in här och dra in skiten på torsdag. Bah!
Inte OK alltså.

Nu ska jag strax borsta tänderna och hoppa i säng. Frågan är om man orkar hålla sig vaken till Christine... Varför sänds alla de bästa serierna så sent?
Ta bara 2 ½ män, How I met your mother, Scrubs osv. Visst det går repriser, men inte fan är man hemma då? Därför man ALLTID missar Jims Värld - roligaste ever! (tur att de sänds i massvis på lördagar, ska lätt köpa box.)

Bjussar på en riktigt ful bild från Halloween! Fler bilder kommer senare.


Peace BABE!

Sov gott sötnosar!
// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0