Hata grannar!!??


Damn.
Eftersom man själv går upp strax innan fem på vardagarna, så går man ju och lägger sig relativt tidigt.
Detta gäller tyvärr inte mina grannar.
De badar (?!) mitt i natten (och ja, forsande vatten hörs ganska väl), springer runt i trappuppgången som ekar som fan, ringer på hos varann och ska hälsa på osv mitt i natten. Är de alla arbetslösa eller?

Sen när jag väl runt halv tolv lyssnar halvsomna - ja då kommer en jävla helikopter och flaxar runt huset och låter som världens undergång. Ja visst, det är en sjukhushelikopter och den är viktigt, men för fan vad irriterande!

Nu har jag i alla fall tryckt i mig ägg och bacon, är så trött på att vara anorexi-hungrig så fort jag kommer till jobbet.
Om 25 minuter ska jag möta älskling utanför honom så nu måste jag hoppa i kläderna!






// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0