Jul-överdos



Tjo på er!

Idag är det freeeeedag!
Jag och Johan körde på så gott det gick, Johan var så duktig idag och vi fick iväg ett par riktigt jobbiga case.
Tyvärr (eller ja sååå skönt och välförtjäntänat) så var Ola ledig idag så det var k a o s på jobbet.
Men vi överlevde det också.

Efter jobbet gick jag och Johan ner på stan,  he r r e g u d!
Det var verkligen julöverdos!
Pynt ÖVERALLT, julmusik spelandes överallt, julstånd överallt, till och med uteliggare som spelade julmusik för att få pengar. Ingen snö dock, men tur det för då hade jag fan spytt.

Vi drog till systemet, där jag lyckades välta ner en vinflaska med ryggan så den gick i golvet i tusen bitar. Pinsamt!
Som tur var så var det en lokal fyllegubbe vid kassan som hade råkat dra ner ett tiotals glasölflaskor, så jag kunde ändå dra därifrån rätt fort =)

Sen blev det fika, åkte med tjejorna Camilla och Johanna till vår TL Mari och hade glöggkväll. Gick därifrån med en designergalge i orange =)
Sen bussen hem, möta upp älskling och bror, hem och äta, dricka en öl och nu är det chiiiiiill!

Ha en underbar kväll!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0