Julklappstips till honom


Ja. Var inne på Uppercut.se för ett par dagar sedan, är ju ett stort fan av Björn Borg och andra märkeskallingar.
Ja inte på mig, på grabben så klart. Men så hittade jag dessa och blev kär!



Ca 300kr, från Uppercut.se.
Kommer nog sälja som smör i jul!

Ja. Hrm.
Idag gick jag upp kl 7, cyklade i spöregn till Våxnäs för att handla och hem igen. Kom hem dyngsur och stum i benen. Men jag fick ju handlat i alla fall, och det är ju mer än jag brukar hinna.
Lite småpyssel står på tur och laga lunch och middags-låda (jobbar kväll hela veckan).
Utbildar Johan hela denna vecka, alltså gårdagen gick så himla snabbt! Och vi fick massa gjort, eller ja jag fick massa gjort =)

Nä nu ska jag slänga i mig lite fil och tvätta håret. Ciao!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0