Underbara lördag!


AAaaaaah!

Ligger och mornar i grabbens säng, snart dags för lite mer kaffe.

Igår när jag kom hem från jobbet, låg nyaste Kent-plattan här och väntade på mig =)
Älskling hade varit så söt och förhandsbeställt en åt mig =D
Har lyssnat en gång, har mina favoriter redan, men den måste in på mp3n och lyssnas igenom några gånger, måste alltid vänja mig vid nya plattor. Men det jag kan säga på rak arm är att Kent gått tillbaka till soundet de hade på tidigare 2000-talet med Isola och V&A, om man tänker på uppbyggnaden i låtarna, texterna och rösten, förutom att de ändrat soundet till lite mer electro. Mer moget, och Jockes röst har verkligen utvecklats och låter intressant, mitt i prick.
Denna kommer definitivt rulla i spelaren ikväll =)

En annan grej som är sjukt kul är att jag ställde mig på vågen nu i morse.
Jag har gått upp 2 kg muskler! =) Helt sjukt, man ser och märker att fettdepåerna verkligen minskat, mina armar har knappt nått fett kvar alls, bara stenhårda muskler. Och jag som alltid haft kakmage går numera åt det plattare håller.
Visst, det är en bit kvar och jag vet att jag är dålig på att äta och dessutom svårt att hinna de där 3 passen i veckan - men damn vad kul att se resultaten! =)

Ikväll blir det rajj rajj med brorsan, det ska bli trevligt!
Hittade 2 stycken "to die for"-klänningar på Nelly.se ... Tur att man fyller år snart ;)

// J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0