Frukost med Foo Fighters


Ja varför inte börja morgonen med lite schysst musik? =)

Jag är leeeedig idag! Vaknade av mig själv vid tio-tiden, så himla underbart att inte behöva stiga upp till den där förbannade bussen för en gångs skull. De där 10dagars veckorna är fan iget roliga. Men nu är det över !

Idag ska jag tvätta, handla, träna och sen sno mig hemåt till grabben och ha en redig slappkväll.
Han ska lära mig hur man fixar hemsidor med servrar, domäner osv osv. Som egyptiska för mig, men vi ska i alla fall fixa den här bloggen, den ser ju för jävla trist ut alltså.
Imorgon hinner man morna lite innan vi ska vara på Nautilus kl 13.30. Älskling ska nämligen köra ett uppläggningspass med en av våra PT's. Duktigt! (jävlar vad hurtiga vi är he he)

De lovade snö idag, men jag ser bara regnrusk...
Inget sugen på att dra ut och cykla till Våxnäs just nu, det får nog fan bli buss idag.

Hoppas alla har en  redig grym fredag!



// J

Kommentarer
Postat av: memil

Sötis!

2009-10-16 @ 12:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0