Ip-telefoni



Ja det hade vi utbildning på idag. Leveransbiten alltså.
Klarade certen bra, tyckte inte att det var så svårt, det mesta är ju rätt logiskt.

Men dagen gick fort. Tog typ 4 samtal, körde dispatch och Skanova-inkorgen. Var inte så himla mycket påring heller.
Däremot skulle jag slutat kvart i fem, men då jag hade blivit utloggad ur telefonen (!!) pga platsbrist fick jag kompa typ 25 min och hemma en timme tidigare =)
Så jag drog förbi älskling, vi bestämde oss för att ta träning imrgon så vi hann dra iväg till Våxnäs och handla.
Sagt och gjort, som tur var så träffade vi på hans moster där, så det blev skjuts hem =)

Har lagat massa lunchlådor tills imorgon, ska strax hoppa in i duschen och tvätta håret.
Imorgon blir det att sova hos söt, tvätta och träning.

Hoppas ni haft en fab måndag!


Lillebror & storasyster


// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0