Jag tror stenhårt på din plan



.. mm-hhmmmm...!

Åh jag skulle haft en kamera just nu, för att visa min utsikt. Slappar under alla täcken och kuddar i sängen, tv på i bakgrunden, tända ljus - så mysigt!
Jag älskar verkligen min lägenhet!
Ha ha Antegård frågade idag på jobbet om jag ville köpa hus i Degerfors, och både Pill och Chrille bruka tjata på att jag ska flytta till K-skoga. Jag kan ju säga att 13 timmar hemifrån varje dag, om det så vore 20 timmar dagligen, skulle jag aldrig lämna denna lya.
Kan inte bli mer hem för mig =)

Var iväg och tränade efter att jag tryckt i mig lite mat, verkligen inte hungrig idag. Planerade hela passet efter bussen - och tro fan att jag missade den ändå med typ några sekunder. Verkligen inte vän med dessa jävla citybussar...
Blev en snabb sväng förbi grabbs och cykla hem, sen ett långt bubbelbad, så nu börjar man känna sig som en människa igen =)

Imorgon blir det solariet och simning!
Sov gott allesammans!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0