Nu är veckan snart slut!



Pust. Stön. Snark.

Dagen är över. Ja på jobbet alltså!
Fast jag ska inte klaga. Suttit på admin och verkligen fått ner hela listan till ett fåtal kavr. Bevakat fab-inkorgen som en hök och skickat så många mejl till Telia att mina fingrar borde blöda! Tog 5 samtal och sålde 3 st.
Plus att jag fick en timme mer i sovmorgon samt skjuts med bill både till jobbet och hem.
En bra dag alltså. Men trots det. Trött!

Jag och grabben skulle träna idag vid sju, men på vägen hem från affärn där han hämtat ut sin BluRay-spelare kom vi överens om att vi båda två helst skulle vilja ligga i fosterställning hemma på golvet och stirra in i väggen ha ha!
Vi tänkte att vi skulle ta en go långpromenad istället.

Men fan. Får så dåligt samvete så jag smyger nog till gymmet i alla fall vid åtta ;)

Bara imorgon kvar!
Sen blir det helg ch det ska bli så sjukt kul!
Nu ska vi bara komma på vad brorsan ska klä ut sig till...

Nä nu ska jag släppa en stund till innan jag drar mig !
Peace på er.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0