Berlin!

Ich bin eine Berliner. Ha ha.

Älskling stack till karlskoga och Pernill för en stund sedan - då de drar till berlin inatt. Ska bli grymt kul för dem!

Själv sitter jag med Spotify och surfar nergöttad i soffan med filt och slappar, innan jag ska ta tag i det oerhörda med att feja upp i lyan här och försöka få plats för älsklings alla kläder ? Grabben är seriöst b r u d ;)
Sen ska jag orka cykla hem och hämta tvätt, lyckades få tvätt-tid här, hemma var det helt fullbokat och jag måste verkligen tvätta innan stockholm på torsdag! Sen hade jag även planerat ett gymbesök.. Men i detta jäkla höstrusk har jagegentligen bara lust till - slapp!


Yo yo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0