En onsdagsnatt...


Ligger nerkrupen i en alldeles nybäddad säng (älsklings säng), det var ett projekt i sig kan jag säga ;)
VH1 framför mig på tvn och laptopen i knäet - nyduschad och har den där underbara fräsch-känslan man får när allt är rent rent rent!

Snart kommer min sötnos hem, ska bli mysigt!
Var ändå nästan 1 ½vecka sen vi sågs sist! Mycket om man de senaste 4 ½ månaderna knappt varit utan varann =) Men det har varit gött att få sakna lite, inte min starkaste sida.
Ska bli underbart att få helga med han och se alla bilder/höra allt från Berlin.

Dagens jobb var rätt chill, fattar inte att såfort ens TL är borta så blir stämningen mycket mer avslappnad och soft. Fast igår låg jag på 33 % mersälj och inte ens en kommentar fick jag av vår tillfälliga TL. Lågt. Till och längre än Glocalnet aha haha!

Edit: detta lät kanske inte så bra, det var inte riktigt så jag menade, flera har missuppfattat texten. Det jag syftade på den dagen var att det var var allmän fredagskänsla och lite mer soft och tajt stämning i gänget. Kan vara bra att känna det också ibland, vi har ju det bästa crewet på stället! ;)

Ute är det minusgrader också, helt jävla sinnesjuk. Man vågar sig ju knappt utanför dörren. Blir att checka höst/vinterjacka!

Nä nu ska jag in en sista släng på FB och mobba matte lite, sen måste jag nog sova lite också =)


Ha det bäst!!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0