Det finns inga ord

.. för det på det här jävla språket.

Nej, hörni! Nu lägger vi undan tråkigheterna här, jag sitter hemma och lyssnar på gamla godingar av Kent och suger i mig en pilsner och njuter av en ovanlig, sällsam känsla. Att jag har semester i 10 dagar nu ! =)

Då ska jag ju självklart bjuda på lite bilder och bättre uppdatering såklart, nu när jag har tid.

Kan ju säga att jag var förbi lägenheten efter jobbet där grabb och svärfar börjat lägga vårt grymt snygga golv! Sovrummet är helt klart och fondtapaten blev så läcker =) Även vardagsrummet är klart, superfint, hallen är klar sedan vi målade den klart i tisdags. Och i köket har de lagt grundfärgen - wow vilken färgchock! Helt rött kök ska vi ha med kritvitt kakel och luckor =) Så fint så FINT!


Emil, jag, Pernilla och Ola =)


Ha ha trots att Emil inte var full, så ser han jävligt full ut!

Imorgon ska jag morna och sova sova sova.
Sen träna träna träna och sola sola sola.
Efter det ska jag göra ett gammalt högskoleprov för att öva upp mig, har gjort 2 st innan och då hamnade jag på 1,1 och det är precis det eller högre som jag satsar på på lördag!

Ha en go kväll!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0