Jamie i NY



Han träffar en man som varje kväll gratis delat ut mat till en grupp hemlös i New York.
Fy fan, mitt hjärta blöder verkligen för människor som inte ens har ett hem.
Jag skulle vilja hjälpa dem allihop!

Jag hoppas Jamie fick en tankeställare och bidrar allmänt till den sakens skull. Om han inte redan gör det.

Kent är några som donerar pengar och gager till hemlösa, som nu senast i SVTs dokumentärserie Hemlös. Underbar musik för ett underbart syfte!
Ingen ska behöva sova på gatan.

Jag donerar pengar varje månad till organisationer som hjälper både barn och djur, men jag ska faktiskt ta och slänga iväg 100-200kr i månaden till en passande org som hjälper just hemlösa i vårt eget land.
De flesta har råd att avvara en hundring varje månad. Tänk hur mycket det är för någon som inte har nånting,

Gå in på bidra.nu för att läsa mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0