Underbara DHL



... och som en liten följetong:

RB Sportline mejlar mig idag vid 13.30 (!!) och meddelar att de inte har tid att hjälpa mig men ger numret till Casall. Ringer till Casall och blir vänligt bemött och får ett sändingsnummer inom 4 minuter.

Ringer DHL. Inget svar. Ringer aviseringen. Inget svar. Ringer DHL igen. Och ringer. Och ringer. 

Söker på sändingsnumret på DHLs hemsida. Nada.

De ringde mig 2 gånger tidigare idag men jag hann inte svara. That's it.
Nu senare på kvällen hittar vi infon om paketet - att det varit på mitt jobb (antagligen blivit nekat eftersom jag sa att jag inte kunde ta emot där) och nu är det återsänt. Återsänt.

Var? När ? Jag blir så jävla f ö r b a n n a d.

Tack gud att Emil finns - som för övrigt är the customer from hell när han sätter den sidan till - som hjälper mig ringa dem imorgon.

Förhoppningsvis, förhoppningsvis... så slipper ni läsa om en okänd kvinnas bombhot mot ett visst logistikföretag imorgon.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0