Game over



Hej hopp.

Jag är ganska ... oglad just nu. Mest för att det är en del saker som strular i mitt liv just nu.

Att jag inte får det jag vill ha. Stort missnöje där.
Att jag inte får ha saker ifred. Jävla opepp på det.
Att andra inte behandlar folk jag älskar på ett bra, vettigt sätt. Haha mja, den är ju inte prio tre som det står här, snarare nr 1! Problemet är att jag är den som tar emot i fallet, när det inte ens ska behövas.

Detta gör att jag blir en bitter, trött, pessimistisk människa med huvudvärk.
Och på toppen av det så ska jag rodda en födelsedagsfest. Jag minns när jag bodde i Linköping och vi planerade livet RUNT de andras födelsedagar för att vi brydde oss. Vi var där. Punkt.
Här får man liksom lirka med folk som bor tvärs över vägen att dyka upp. Ovärt.

Men jag har ju i alla fall kommit på vilket tårta jag ska baka. Hurra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0