Kaoz



Ja men herregud.
Torsdagen tog slut den med.

Imorgon är det äntligen fredag. Ni vet att jag älskar fredagar.
Världens bästa Emil fixade mitt bolaget-dricka idag och tar med det till jobbet, haha ja så att jag får med det hem sen. Så det enda jag behöver fixa imorgon innan jobbet är ingredienser till tårta. Bästa ♥

Jonas kommer faktiskt upp och hälsar på mig lite imorgon efter jobbet, inte illa pinkat! Med tanke på att han tar sig ända från Linköping tur och retur, så ska han väl ändå få sig en bit att äta ;) Frågan är vad.... ?
Inte setts på 1 ½ år kom vi fram till idag, så det var väl så dags!

Ja. Annars är allting spikat och klart inför helgen. Så imorgon kl 20.10 är det bara att knäcka första biran så bär det av sen! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0