Måndag; Loka Mango, vinterpromenad & pepp


Tjo!

Måndag igen.
Helt OK dag arbetsmässigt. Kände mig utvilad efter en soft helg.
Sen en annan sak känslomässigt ;)

Folk är superpepp på fredagens årliga julfest. Ska bli kul, jag gillar hur spänningen hos alla på jobbet märks denna vecka med planering och allt.
Förfest hemma hos Camilla med gänget, och även om det kommer bli tajt tidsmässigt är jag säker på att vi kommer ha sjukt kul. Har ju som sagt inte varit ute på evigheter! :)
Synd bara att den enda som jag VILL ska vara där kanske inte kommer... Typiskt min tur!

Resten av denna kväll kommer inte bjuda på annat än en glutt på TV, sedan blir det nog musik i öronen resten av kvällen, är på det humöret.



Hade en bra hårdag imorse så jag passade på att ta lite egobilder :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0