Mjam, mjam!



Yes, idag har jag ätit pannkakor!
Kan knappt minnas när jag gjorde det sist. Dock fuskade jag lite eftersom jag inte gjorde dem själv. Jag köpte dem på affären. Gott var det!

Köpte även det där superbraiga pizza-kitet (som tydligen är helt OK halv, eller snarare helfabrikat) så att jag kan göra skink- och räkpizza i helgen. Även kallad Vagabondo, sjukt gott.

Aja, nog om mat.
Dagen gick ju rätt fort. Hade tvättstuga idag, men beslutade mig för att jag inte hade så mycket tvätt att det är akut. Så jag sket i tvättiden. Allt för att slippa gå ut i helveteskylan!
Gjorde detta istället:

Innan



Efter! Skylten är målad svart med lackfärg.


Har letat efter "rätt" WC-skylt länge och så hittade jag denna för 35 pix. Perfekt :)
Nu ska jag träna (ja jag tränade igår, körde död på mig själv. Såg ut och kände mig som en svettig, flåsande säl efteråt!) sedan blir det hopp i säng under mystäcke och försätta med Människohamn.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0